štvrtok 15. augusta 2013

Nadpozemská (Cynthia Handová) - recenzia


Clara je bytosť s anjelskou krvou. Má poslanie, ktoré sa jej po častiach zjavuje. Musí zachrániť neznámeho chlapca z horiaceho lesa. Netuší však, kto je ten chlapec a prečo ho má zachrániť. 
Po presťahovaní sa do nového mesta sa Clara zoznámi s Christianom, tajomným chlapcom z vízie. Christian je charizmatický, milý, veľmi pekný, ale má priateľku a tak si Claru sotva všimne.
Podarí sa Clare splniť svoju anjelskú úlohu a vyhovieť tak svojej mame? Je Christian skutočne tou pravou láskou alebo len dobrým priateľom?
Clara si postupne zvyká v novom prostredí a zároveň objavuje záhadný svet anjelov. Zisťuje, čo všetko ešte o sebe a o ostaných nadpozemských bytostiach nevie – nie všetci sú totiž dobrí...




Napriek tomu, že sa anjelskej tématike, pár mesiacov úspešne vyhýbam, teraz som pochybila.. :) Preto som bola na začiatku presvedčená, že toto nie je nič pre mňa. Nuž, mýlila som sa, pretože bolo..
Páčilo sa mi, že aj keď je o anjeloch, bola o obyčajných veciach. Teda z väčšej časti. Škola, problémy s kamoškami, neistota pri chalanoch (ak sa vám zdá čudné, že mi to tam sadlo, nebojte, nižšie sa k tomu dostanem :) ).. také obyčajné tínedžerské problémiky, ktoré boli ochutené anjelskou tématikou. :)

Clara mi ako hrdinka úplne sadla. :)
Ako inak, ani v tejto knihe nechýba trojuholníček a to milostný - ako inak, že? :D -, ale nie je to také strašné. Po čase som si na to zvykla, o Christiana Prescotta som nejavila nijaký, povšimnutiahodný záujem. Skôr o Tuckera Averyho, ktorý je príkladom dokonalého hrdinu. ^.^ Milý, džentlmen, no proste stráášne zlatý! :D Ktorá baba by s ním nechcela chodiť? Clara tam určite nepatrí a tvoria spolu pekný párik. Tie zážitky čo spolu majú sa príjemne čítali a, priznám sa, občas (ale fakt len občas) som si namiesto Clary predstavovala seba.. :D


Nadpozemskú odporúčam, ale berte ju ako oddychovku - ja som ju tak brala - ,  v druhej tretine čakajte trochu romantiku a v poslednej tretine je aj trošku napätia.. :)


Nebudem tu polemizovať o pokračovaní - aj keď je to moja obľúbené činnosť - pretože každému, ktoré je vnorení do sveta kníh aspoň do štvrtinky je jasné a vie, že nedávno vyšla trojka - posledný diel trilógie. Jediné čo môžem spraviť, je dať sem ich obálky.. :D

Pekná, modrá dvojka a nedávno vyjdená ružovučká trojka. :)


P.S.: Dúfam, že vám toľké spoilery nevybili oči. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára