streda 21. augusta 2013

Vojna obálok

Vojnu obáliek alebo Válku obálek som videla u Nikki ale nemôžem povedať s istotou, že to robí ona.. :D Ale to je jedno. Nuda a dobrý nápad sa spojili, a je tu ďalší článok. :)

Shatter me je obľúbeným cielom takýchto a tomuto podobných projektov. A takisto aj Across the universe. Podľa mňa sú to najviac rozoberané knihy čo sa obálok týka. Určite už každý z vás čítal aspoň jeden článok kde sa rozoberajú. Aby som bola úprimná, ja som ich čítala už asi desiatky. V každom sa píše to isté, ale baviť ma to neprestane. :D

Ja už o nich písať nebudem, ale do tohto sa zapojím veľmi rada. :) Keď som sa zamyslela čo sem teda dám - ak nie tieto dve obľúbené terče - a, priznám sa chvíľu trvalo, kým mi to došlo. Ale dobre, viem, že nikto nie je zvedavý na moje žvásty a prejdeme rovno k tomu môjmu výberu.
Chvíľka napätia..
Dámiapáni, vybrala som si...
Cassandra Clare - City of Bones!

Áno, viem, som strašne kreatívna, ale veď, Cassie je podľa mňa teraz slovensko-česko-svetoznáma a tak prečo nenapísať niečo o jej knihách? A takisto viem, že vám už asi leziem na nervy a tak ideme porovnávať!



Dobrá kniha (aj keď som ešte nemala tú česť čítať ju) vyžaduje dobrú obálku. Myslím si, že američania to splnili na výbornú. :) Aj keď sa mi sprvu veľmi nepozdávala, ale je krajšia ako tá naša zelená. Teda.. na obrázku určite a ako na živo je vo hviezdach - aspoň pre mňa. :D A aby som trochu okomentovala aj Čechov, po tej prvej je už čokoľvek vynikajúce.

A teraz sú na rade hviezdičky! :3
City of Bones - 4 a pol hviezdičky
Mesto kostí - 3 a pol hviezdičky
Město z kostí - 3 a pol hviezdičky (som sa napokon rozhodla.. :D)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára