streda 26. marca 2014

It's time for youtube! (#14)



meme by JuliaR
V tomto meme ide o to, dať svetu vedieť na čom z youtubu momentálne fičíte. Môžu to byť pesničky, hry, klipy, návody,... proste hocičo. :)


Čauko! Celý marec som chtiac-nechtiac poňala témou Divergencia a nastalo tu niekoľkodňové šialenstvo (všetky príspevky týkajúce sa tejto tému TU). Dočasne som to však ukončila, pretože som takpovediac vyčerpala témy.. :D posledná recenzia na Experiment je postnutá (TU) a akurát tak napíšem recenziu na Divergent movie.. :)

Takže sme z toho vonku (ak Vás to nudilo, tak prepáčte.. ja som sa v tom dosť vyžívala :D) a budem sa zas venovať tým normálnejším témam. :D
Hviezdou dnešného Jútúbtajmu bude Lady Gaga a moje tri najj z jej najnovšieho albumu Artpop.






Ale nemyslite si, že jej nejak moc fandím :D skôr ju beriem ako takú chillovku a počúvam jej pesničky fakt len občas.. :D Vlastne ju nepočúvam vôbec len mi predvčerom napadlo, že si niečo stiahnem.. :D a tak mi to nedalo a podelila som sa s Vami o tie tri najj kúsky. :3 :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára