sobota 31. mája 2014

Mesačná chvastačka za MÁJ



Autorkou je Judit.

Je mi fakt ľúto, že tento mesiac som sa blogu venovala minimálne (prepáčte :() a tomu zodpovedá aj celkový počet prečítaných kníh:
1. pokračovanie v Zbere kostí (RC) z minulého mesiaca
2. jedna recenzovka - Vlčí dar (RC)
3. pokračovanie v rozčítanom Ohni (RC čoskoro dúfam).
Čiže nič moc no.. :/

Včera mi prišiel mail a tak to vyzerá, že je na svete nová spolupráca s vydavateľstvo Jan Melvil, čo ma tiež obrovsky teší, pretože mi pošlú knižku Konec prokrastinace a som jej rada pretože 1) naučila som sa nové slovo (:DD) a po 2) pomôže mi prestať prokrastinovať (dúfam :D) a čo viac si priať?? :)


V máji som mala päť knižných úlovkov a to:
1. knižky Čo koho do toho od našej slovenskej autorky Enji Rúčkovej a Zamilovaná do anjela (Federica Bosco), ktorú som si konečne po roku kúpila, keď už mám pokračovanie, prečo nemať aj prvý diel?? (keď som ho 1.krát čítala, mala som ho z knižnice)
2. potom mi prišli knižky (a záložky a čajíky ^^) od úžasnej Maru: Rozděleni časem: Bouře a Dvojí tvář. :)
3. nakoniec mi prišiel Vlčí dar na recenziu od Tatranu. :) ^^

Aké prírastky do knižnice ste za máj mali vy? :) Čítali ste niektorú zo spomenutých kníh? Ak hej, páčila/li sa vám? :)
Vaša Maci :)

2 komentáre:

  1. Čo koho do toho sa mi nepáčilo a Zamilovaná do anjela bolo veľmi príjemným čítaním.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zamilovaná do anjela som čítala asi pred rokom a tiež sa mi veľmi páčila. :)
      Autorku Čo koho do toho mám celkom rada, tak dúfam, že ma nesklame.. :)

      Odstrániť