utorok 10. júna 2014

It's time for youtube! (#15)


meme by JuliaR
V tomto meme ide o to, dať svetu vedieť na čom z youtubu momentálne fičíte. Môžu to byť pesničky, hry, klipy, návody,... proste hocičo. :)


Ahojte! Po dlhej dobe (cca 2,5 mesiaca) tu pre Vás mám opäť príspevok do kedysi pravidelnej rubriky It's time for youtube! :) Ako som tak bola v piatok v tom kine a počula prvýkrát ten švédsky rap, neviem sa ho vynapočúvať! :D John Green je vážny pánko (v dobrom slova zmysle), ale to už isto všetci viete. :) Opäť raz ma zarazil, šokoval a uchvátil. :) Švédske dnes už rozpadnuté rapové duo Afasi & Filthy ma baví a už štvrtí deň ich vkuse počúvam, čo je na moje pomery nadľudský výkon. :D
Pretože who the hell needs swedish? :D Stačí keď to má dobrý rytmus. :3


Pesničku Bomfalleralla môžete poznať z filmu TFIOS :)


Ďalšia dobrá je Jag kunde inte bry mig mindre


Jobb je tiež dobrá, hoci spočiatku sa mi moc nepáčila, no určite stojí za to spomenúť ju tu. :)


A F.A.Q. s Khilenom je posledná z mojich najj pesničiek od nich, no nie je to tým, že by mali málo dobrých, to len ja som lenivá si vybrať najlepšie z najlepších. :D


Ak si chcete vypočuť celý krásny playlist Afasiho & Filthyho, klik SEM.
Ja to počúvam už spomínané 4 dni a geniálne sa pri tom vykonávajú akékoľvek činnosti. :D :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára