piatok 18. júla 2014

Let's love we♥it! (#3)


meme je od Lenky a cieľom je podeliť sa so svetom s akýmikoľvek obrázkami z weheartit.com


Myslím, že po vyše pol roku je tu opäť ideálny čas milovať weheartit! :)
Dneska vám ukážem niekoľko náhodných obrázkov, ktoré aspoň troškičku ovplyvňujú alebo ovplyvňovali môj život. A ako bolestné (že som v tejto rubriky pol roka mlčala), bude na konci aj jeden bonus! :)

A vlastne načo čakať dokonca? Tým bonusom je pesnička, ktorá mi od včera hrá v hlave a okrem iného, si myslím, že je aj celkom dobrým vyplnením ticha, kým si budete prezerať obrázky.. :D



Logika(:D): Ako môžeme byť šťastní, ak nebudeme robiť veci, ktoré nás šťastnými ROBIA?


Tak s týmto maximálne súhlasím. :)


Toto je funny a ešte k tomu aj kjút. :') :3


Čo viac povedať? Proste poďme spolu (a aj s knihami) precestovať svet *.* 


Toto je také tématické k dnešnému počasiu: (u nás) svietilo slnko a do toho mrholilo akoby nič. :)


Tu je Neymar (*.*) so svojím synom a na to, aby som vyjadrila ako strašne kjút sú, by som potrebovala minimálne celý tento príspevok. :D Takže to nechajme na neskôr.. :D No ak máte záujem, ozvite sa, ja si písanie toho článku len užijem :DD
This made my day. :'DD



Takéto (a podobné) qoutes na zamyslenie mi občas pripomínajú nudnosť a nevyužitý potenciál (:D) môjho života :D









A na rozlúčku.. :) a áno, aj o tomto si myslím, že je to kjút. :D


2 komentáre:

  1. Nájdu sa tam pekné obrázky :)) To s tým Youtube je mega dobré :D A Neymar je cute :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To s Youbute keď som zbadala, tak som to sem hneď musela dať! :D
      To, že si priznala, že je cute/kjút beriem ako zelenú na príspevok čisto len o ňom :D .. v budúcnosti :D
      Veliké pozitívum tých obrázkov je, že máloktorý má viac ako 1MB, inak by som mala zaplnenú pamäť v mobile a prečerpaný limit na mobilných dátach. :D

      Odstrániť